pozycjonowanie za efekt

Wielu przedsiębiorców, szczególnie tych zaczynających swoją przygodę z biznesem, mnóstwo energii wkłada w przygotowanie strony internetowej. I słusznie! Dobra strona, z prostą i przystępną nawigacją, optymalizowana pod SEO to duża część przyszłego sukcesu. Jednak dość powszechnym zjawiskiem jest szybkie zapominanie o www i traktowanie jej trochę jak swojego adresu pocztowego i telefonicznego. Tymczasem każdy specjalista tematu przypomina, że ani na chwilę nie wolno o niej zapomnieć i co więcej, cały czas należy pracować nad jej udoskonaleniem i właściwym pozycjonowaniem w przeglądarkach. Pozycjonowanie za efekt to jedna z  usług agencji SEO, skierowana do przedsiębiorców.

Pozycjonowanie za efekt

O kolejności danego adresu www na stronie wyszukiwarki decyduje algorytm, który czerpie dane nawet z kilkuset składowych. To dlatego najlepiej zlecić usługę pozycjonowania profesjonalnej firmie, która wykona ją w naszym imieniu. Największy problem ze współpracy z agencjami SEO wynika stąd, że przedsiębiorca nie może pogodzić się ze sposobem rozliczania za tę usługę. Jedną z metod przybliżających do jak największej transparentności rozliczania się za działania związane z pozycjonowaniem strony jest tzw. pozycjonowanie za efekt. Polega ono na tym, że strony umowy ustalają sobie zbiór fraz kluczowych a przedsiębiorca płaci wyłącznie za te frazy, które rzeczywiście pojawiły się na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Wady i zalety pozycjonowania za efekt

Największą zaletą pozycjonowania za efekt jest czytelność tej metody oraz jasne i stosunkowo proste rozliczenie, zleceniodawca płaci za konkretne i wymierne efekty z pierwszej strony wyszukiwania podanych fraz. To może nie gwarancja ale duże prawdopodobieństwo, że klient trafi dokładnie tam, gdzie chcieliśmy.

Niestety sposób ten ma i swoje wady, do których należy choćby stałe przekształcanie się algorytmu wyszukiwarek, wpływające skutecznie na pozycjonowanie, ale wada ta dotyczy każdej metody zorientowanej na efekt. Pozycjonowanie na efekt opiera się na zbiorze kilkunastu fraz, która to ilość może okazać się niewystarczająca dla zamierzonego efektu. Dlatego tak ważna jest w tej metodzie jakość zaproponowanych fraz i kreatywność zleceniobiorcy. Agencja SEO nie może w tym przypadku się spieszyć w oczekiwaniu na profity, strona wymaga bowiem stałej uwagi, monitorowania efektów i zawodowej uczciwości gotowej do zmian nietrafionych propozycji.

Pozycjonowanie strony za efekt to tylko jednak z metod współpracy, bogata w zalety, ale i obarczona wadami.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here